maandag 12 april 2010

Lopen op Twitter

Ik gebruik het trainingslogboek van My Ascis. Daar houd ik alles bij wat ook maar in de verste verte met lopen te maken zou kunnen hebben. Denk dan vooral aan trainingstijden,  kilometerstanden, gemiddelde hartslagen, mijn rectale temperatuur, laatste indrukken, mijn gevoelens ....

Daarnaast heb je Twitter, dat is mijn klankbord. Een middel om anderen op de hoogte te houden van dingen die niemand wil weten, behalve je followers.


En nu komt het.... Ik koppelde Twitter en My Ascis met elkander. Zo kunnen al mijn followers, volautomatisch op de hoogte blijven van mijn laatste trainingen en geniale invallen en zo. Ook al kan je mij niet volgen in het echt, op Twitter kan het wel.

Wie weet heeft Twitter zo wel nog nut?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten