vrijdag 21 mei 2010

Misschien de marathon van Brussel

Ik zie het allemaal redelijk positief in. Maar wat na de 20 km door Brussel? Het zou toch zonde zijn om deze prachtig opgebouwde conditie zomaar te laten verwateren. Er moet dringend naar een nieuw doel gezocht worden. Misschien de marathon van Brussel?


Tijd, goesting en ernergie zat. Daarbij kreeg ik van yesiamamarathonner een geweldig boek te leen: The non runners Marathon trainer. Ik hoop dat ik het niet meteen verslind.

Dit boek helpt non runners bij de voorbereiding van het uitlopen van een volledige marathon in amper 16 weken tijd. Ze benaderen deze uitzonderlijke prestatie niet alleen vanuit fysiologisch, maar ook vanuit psychologisch standpunt. Als je het schema religieus volgt zouden de slaagkansen zouden 99,5% zijn. Wowkes.

2 opmerkingen:

  1. lol ik krijg er zowaar een tomtesterongevoel bij :-)
    Doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ja, ik ben gewoon een naaper van Tom Waes ;)

    Binnenkort komt mijn allernieuwste hit uit : Deux bieres s'il vous plait

    BeantwoordenVerwijderen