maandag 31 mei 2010

20 km door brussel 2010 geslaagd

Mijn eerste 20km door Brussel is achter de rug. En ik kan zonder aarzelen zeggen dat ik fier ben op mezelf. Ik liep de afstand in 1 uur en 33 minuten. Dat is gemiddeld 13,1 km per uur. Not bad at all.



Omdat het mijn debuut op de 20 km afstand was, moest ik in de laatste groep starten. Daardoor heb ik heel de tijd mensen moeten inhalen. Dat geeft je zelfvertrouwen wel een enorme boost. Met zo veel volk tegelijk de tunnels doorlopen was een geweldige ervaring.

Zelf de Tervurenlaan kreeg me niet klein. Ik finishte met een  brede smile op mijn gezicht en zo kwam ik uiteindelijk op de 3089ste plaats terecht. Voor de geïnteresseerden, er is zelfs een aankomstfilmpje van gemaakt.

1 opmerking:

  1. Da hebde toch flink gedaan eh Frank!!
    Ik ben fier op u zene!!

    En nu op naar de 42!! WOEHOEW!!

    BeantwoordenVerwijderen