vrijdag 26 maart 2010

My asics

My Asics is een prima website voor beginnende en gevorderde lopers. Deze website kan je begeleiden naar de halve marathon afstand, maar kan nog veel meer dan dat. Enkele van de mogelijkheden : loopschema's kiezen, looptips, een forum, calculators, een haalbare doelen stellen, looproutes natekenen.

Je kan het zo zot niet bedenken, of ze het is mogelijk op de My Asics site. Alleen de kilometers moet je nog zelf lopen, maar daar vinden ze nog wel iets op. Ik voeg er eventjes een screenshotje bij.

7 opmerkingen:

  1. Hey, ik gebruik het ook in mijn loopje naar de 20 van brussen (en daarna misschien de 42 van Brussel).

    Het werkt fantastisch goed.

    Voor mij mogen ze ook een mogelijkheid inbouwen om te syncen met bv runkeeperpro. Dan hoef ik niet zelf elke training in te voeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gebruik ik nog niet, heb al genoeg andere tools. Map my run, trainingscenter van garmin en nog iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. start jij in golf 1 2 of 3?
    Wat is jou target tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik start in golf 3, ik hoop rond de 2 uur te halen (mijn 2 vorige tijden waren rond de 2u20) nu enkele kg lichter...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 20 minuten van een tijd, gene kattepis. Ik doe een training voor 1u 50. Maar ge weet nooit hee. Eerste doel is uitlopen, dan telt de tijd pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 1u50 is een erg mooi doel. Zoals je schrijft... het is een moeilijk parcours.
    Mijn tijd schat ik op basis van mijn tijden nu in vergelijking met vroegere trainingen. Ik ben ion zo'n 28kg lichter... Dat is duidelijk voelbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 28 kg is op zich al een geweldige prestatie. Je zou dat nog harder voelen moest dat op 1 nachtje gebeuren :-) Dan spring je per ongeluk tegen je eigen plafond.

    Btw : Je bent nu toch al terug overgeschakeld op gezond voedsel? Die shakes zijn verleden tijd?

    BeantwoordenVerwijderen