woensdag 13 februari 2019

Ultralopen door dummies

Na 6 jaar mocht er nog eens een vervolg komen op mijn loop avontuur blog. Feitelijk zou deze blog  niet meer lopen door dummies moeten heten, ik zou hem moeten herdopen naar "ultralopen door dummies".

Inderdiedie, sinds vorig jaar heb ik ultraruns onder de knie, ik ben dus een ultrarunner vanaf nu. Aangezien je tijdens een trailrun minder snel loopt en de natuur er veel mooier is, is de perceptie van inspanning veel lager. Het lijkt dus gemakkelijker dan marathons lopen ondanks dat het verder is en langer duurt.

En er zijn nog voordelen aan verbonden. Ik heb er een paar vrienden bijgekregen, allemaal maften die zicht de seoroto noemen. Voort ben ik terug beginnen lezen, luisteren en leren over het lopen.

Wat dacht je van deze podcast ? https://www.scienceofultra.com/ Super goed geduide informatie die menig ultrarunner goed van pas kan komen. Tevens aangenaam leesvoer tijdens de eenzame runs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten